2013-02-05 12:24:38 O nastavi Nastava u Prvoj privatnoj osnovnoj školi Juraj Dobrila, s pravom javnosti, Pula počinje u devet sati ujutro. Sat traje 45 minuta. u školi je organizirana prehrana koja uključuje doručak i ručak. Satnica 1. sat 09:00 do 09:45 2. sat 09:50 do 10:35 doručak 3. sat 10:55 do 11:40 4. sat 11:45 do 12:30 ručak 5. sat 12:45 do 13:30 6. sat 13:35 do 14:20 produženi boravak
Iznos školarine možete saznati osobno ili telefonom.
Obvezni nastavni plan i program obogaćen je posebnostima, kojima se učeniku nastoji uljepšati i obogatiti boravak u školi i učenje učiniti što raznolikijim i zanimljivijim. Neke značajke rada u školi pročitajte pod opcijom opširnije. Razmještaj klupa prema načelu Pogled u oči Ovakvim razmještajem klupa svi su učenici aktivno uključeni u rad. Elastični raspored nastavnih sati S obzirom na potrebe učenika i pojedinih predmeta raspored se može mijenjati, kako bi se udovoljilo kvalitetnom usvajanju nastavnog gradiva. Škola bez zvona Omogućuje kvalitetniji rad neprekinut zvonom i produženje, odnosno skraćivanje nastavnog sata, uz međusobnu suradnju učitelja i ostalih sudionika nastavnog procesa. Ograničen broj učenika u razrednim odjelima Škola se opredijelila za kvalitetniji rad koji podrazumijeva manji broj učenika – do 15 u svakom odjeljenju. Uporaba izvorne stvarnosti u nastavi Redovna nastava obogaćena je velikim brojem sati izvanučionične nastave, čime je učenicima omogućeno da u direktnom kontaktu sa svijetom koji ih okružuje uče o njemu, otkrivaju ga, upoznaju. Timski rad učitelja i stručnih suradnika Učitelji su kreatotori nastave, a timsko planiranje učitelja i stručnih suradnika u pojedinim aktivnostima očituje se u kreativnoj i kvalitetnoj nastavi. Međupredmetno povezivanje nastavnih sadržaja (korelacija) Timskim planiranjem nastave učitelji i stručni suradnici povezuju nastavne sadržaje svog predmeta s nastavnim sadržajima ostalih predmeta, što učenicima olakšava usvajanje gradiva i pruža multiperspektivnost u pristupu određenoj temi. Projektna nastava Izrađivanje projekata koje predviđa suradnju učitelja i učenika; učenici se uključuju u grupama ili pojedinačno; učenici samostalno izabiru neke od predloženih tema u okviru određenog predmeta i obrađuju je služeći se raznim izvorima informacija (knjižnice, internet, tisak); projekt se na kraju predstavlja učenicima, školi i široj okolini; svi projekti učenika pohranjuju se u mapama ili digitalnom mediju, kako bi se omogućilo njihovo daljnje korištenje u nastavi. Kreativna komunikacija s učenicima, roditeljima i stručnim suradnicima Svakodnevna komunikacija s roditeljima i stručnim suradnicima povećava kvalitetu ne samo učenikovog boravka u školi već i njegovog obiteljskog života. Uključivanje roditelja u rad Škole Velik broj roditelja se uključuje u rad Škole, od raznih aktivnosti koje organiziraju za učenike, do sudjelovanja u aktivnostima stručnih organa Škole. Produženi boravak u predmetnoj nastavi Uključivanjem učenika viših razreda osnovne škole u aktivnosti produženog boravka učenici se rasterećuju školskih obaveza koje inače obavljaju kod kuće, tako da se nakon izlaska iz škole u potpunosti mogu posvetiti obiteljskom životu i izvanškolskim aktivnostima. Na taj način, ujedno, učenicima je kvalitetno i kreativno osmišljeno slobodno vrijeme u popodnevnim satima. Ove posebnosti sastavni su dio svakodnevnog rada Škole od osnivanja 1993. godine do danas, a potvrda inovativnosti, kreativnosti i kvalitete takvog rada bilo je uvođenje Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda (HNOS) 2006. godine, koji se temelji upravo na ovakvom pristupu učeniku i učenju. |
Prva privatna osnovna škola Juraj Dobrila s pravom javnosti Pula |