Razmještaj klupa prema načelu Pogled u oči
Ovakvim razmještajem klupa svi su učenici aktivno uključeni u rad.
Elastični raspored nastavnih sati
S obzirom na potrebe učenika i pojedinih predmeta raspored se može mijenjati, kako bi se udovoljilo kvalitetnom usvajanju nastavnog gradiva.
Škola bez zvona
Omogućuje kvalitetniji rad neprekinut zvonom i produženje, odnosno skraćivanje nastavnog sata, uz međusobnu suradnju učitelja i ostalih sudionika nastavnog procesa.
Ograničen broj učenika u razrednim odjelima
Škola se opredijelila za kvalitetniji rad koji podrazumijeva manji broj učenika – do 15 u svakom odjeljenju.
Uporaba izvorne stvarnosti u nastavi
Redovna nastava obogaćena je velikim brojem sati izvanučionične nastave, čime je učenicima omogućeno da u direktnom kontaktu sa svijetom koji ih okružuje uče o njemu,
otkrivaju ga, upoznaju.
Timski rad učitelja i stručnih suradnika
Učitelji su kreatotori nastave, a timsko planiranje učitelja i stručnih suradnika u pojedinim
aktivnostima očituje se u kreativnoj i kvalitetnoj nastavi.
Međupredmetno povezivanje nastavnih sadržaja (korelacija)
Timskim planiranjem nastave učitelji i stručni suradnici povezuju nastavne sadržaje svog
predmeta s nastavnim sadržajima ostalih predmeta, što učenicima olakšava usvajanje gradiva i pruža multiperspektivnost u pristupu određenoj temi.
Projektna nastava
Izrađivanje projekata koje predviđa suradnju učitelja i učenika; učenici se uključuju u
grupama ili pojedinačno; učenici samostalno izabiru neke od predloženih tema u okviru
određenog predmeta i obrađuju je služeći se raznim izvorima informacija (knjižnice, internet, tisak); projekt se na kraju predstavlja učenicima, školi i široj okolini; svi projekti učenika pohranjuju se u mapama ili digitalnom mediju, kako bi se omogućilo njihovo daljnje korištenje u nastavi.
Kreativna komunikacija s učenicima, roditeljima i stručnim suradnicima
Svakodnevna komunikacija s roditeljima i stručnim suradnicima povećava kvalitetu ne samo učenikovog boravka u školi već i njegovog obiteljskog života.
Uključivanje roditelja u rad Škole
Velik broj roditelja se uključuje u rad Škole, od raznih aktivnosti koje organiziraju za
učenike, do sudjelovanja u aktivnostima stručnih organa Škole.
Produženi boravak u predmetnoj nastavi
Uključivanjem učenika viših razreda osnovne škole u aktivnosti produženog boravka učenici se rasterećuju školskih obaveza koje inače obavljaju kod kuće, tako da se nakon izlaska iz škole u potpunosti mogu posvetiti obiteljskom životu i izvanškolskim aktivnostima. Na taj način, ujedno, učenicima je kvalitetno i kreativno osmišljeno slobodno vrijeme u popodnevnim satima.
Ove posebnosti sastavni su dio svakodnevnog rada Škole od osnivanja 1993. godine do
danas, a potvrda inovativnosti, kreativnosti i kvalitete takvog rada bilo je uvođenje Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda (HNOS) 2006. godine, koji se temelji upravo na ovakvom pristupu učeniku i učenju.